Tebjudning och American beauty

Postat den 28 maj klockan 21:28 i Vardagssnack,

En seg, fast trevlig dag :) Och fast i omvänd ordning :). 11.17 satt jag utanför Idas hur för att plocka upp henne innan vi skulle vidare till Stockslycke. Vi var bjudna på tebjudning ^^, med rostad macka med ost och marmelad. En väldigt lyckad liten utflykt som var så.. haha, oväntad? Hur jag och Ida egentligen hämnade på tebjudning är en lååång historia (som jag gärna delar med mig av om det finns behov?).

När tanken var att bilen skulle rulla hemmåt fram vid ett-tiden messade Johan i lagom tid och sa att det var filmtajm hemma hos honom. Och det kunde jag ju inte tacka nej till ;). American beauty. Har sett den filmen förut, fast det visste jag inte innan... Hade glömt bort den helt förutom vissa scener. Så det var skönt att friska upp minnet lite :). Lagom avancerad film i detta regninga ruskväder :).

Åkte sedan hem och dog lite. Har tittat på oräkneliga avsnitt av That 70's show och ätit på tok för mycket av det mesta. Har ont i magen. Dumma magkatarr! Jaja, är bajstrött så tänkte lägga mig nu. Vet inte hur genomtänkt det är då jag säkert kommer vakna skittidigt imorgon (jämförelse med överiga famlijen).. men.. jaja, trött är jag så det blir till att sova nu! Godnatt allesammans! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här