Zumbaah

Postat den 30 maj klockan 21:32 i Vardagssnack,

Första Zumbapasset för min del - check! Jag ljuger om jag säger att Zumba inte var jobbigt. Men så som alla har pratat om hur roligt det är och hur jobbigt det är och... Alltså.. nej. Nej! jobbigt och roligt var det inte. Dock kan jag tänka mig att det beror på alla stegen var nya och att göra massa saker samtidigt är svårt, särkilt om man ska hänga med dom som gått på Zumba sen det startade.. Jaja, jag ska ge det några gånger till :). Just nu känner jag att jag använt ryggen väldigt mycket på dagens pass så det blir att lägga sig lite i massagestolen innan John Blund. Imorgon blir det en tripp till Ikea med mormor :) Tagga! Godnatt :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här