Farbror doktorn sa...

Postat den 16 november klockan 21:38 i Vardagssnack,

Hej på er. Doktorn sa idag att jag borde vila mig i form. Att jag skulle börja äta penicillin imorgon om jag inte bli bättre. Annars kan det leda till lunginflammation.

Han frågade mig när jag kom dit om jag hade huvudvärk, jag hade inte det så jag svarade nej. Sen frågade han om jag var snorig, och jag var inte det så jag svarade nej. Sen kom jag hem. Och jag tror att bara för att jag svarade nej på dom frågorna så fick jag rumpigt mycket (och nu snackar jag stooor rumpa) huvudvärk. Och ur näsan forsade det snor. Huvudvärk och snorigheter idag har lett till lock för vänstra öra plus smärtor (kände att den smärtan i bröst/lungor när jag hostar inte räckte). Det känns lite som starten till en häärlig öroninflammation.

Det är väl lika bra och köra rubbet när man ändå är igång?

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här