Inläggets innehåll: klagomål, klagomål, klagomål

Postat den 25 november klockan 12:03 i Vardagssnack,

Jag är lite nere idag, och lite borta.. Jag har tydligen gjort nationellt prov i engelska idag. Jag märkte det knappt. Helt plötsligt satt jag i aulan och skrev. Det gjort lite ont i armen.. Och så snorade jag och hostade jobbigt mycket. Sen helt plötsligt satt jag inte mer i aulan. För då var jag klar. Och hade slutat för dagen. Bussen skulle gå hem om drygt en och en halv timme, så tog en vända på stan. Allt såg ut som vanligt. Inget fyndigt. Inget kuligt. Och gissa vad? Alla affärer (typ) spelade julmusik, och inte ens det piggade upp mig. Jag kände mig inte taggad alls på att shoppa några julklappar och gå omkring och lådsas vara snäll. Och regnet som jag är tycker är så mysigt i vanligt fall känns riktigt jobbigt idag. Och så har jag lite ont i magen. Och är hungrig. Ärligt talat känns det som en ganska kass dag idag. Skitkass. Helkass.

Igår var en bra dag. Fick träffa Johan på första gången på nästan två veckor O.o Så det var bra :) Och sen gick vi på 1 2 3 Schtunk på kvällen. Alltså, om ni inte varit och tittat på dom någon gång så gör det! Så s j u k t roliga! :)

Nu ska jag mata min mage. Hejdå

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här