Lite Kinna, lite Skene, lite utvärdering, lite blommor

Postat den 04 november klockan 01:02 i Vardagssnack,




Jag startade dagen med en film. Det kändes bra. Det är så höstlov ska vara. Och istället för att plugga som jag egentligen borde ha gjort så gick jag till bussen till stan (bilderna ovan tog jag påväg till busshållplatsen). Där mötte jag upp mamma och innan vi lunchade titttade vi en stund på nya glasögon åt mig. Att titta på glasögon är ganska jobbigt... ;)

Sen åkte vi till Kinna och Skene och spanade in några affärer. Det var mest bilåkande så inte så mycket att säga om den turen. Jag hittade inget som jag köpte med mig hem.

Efter Kinna-turen var det dags för min del att åka till Alingsås för att gå på utvärdering med Lights in Alingsås -teamet. Det var jättekul och mysigt och braigt och allt vad det heter :). Dessutom fick jag blommor :) Blev superglad! Åhh :) Fina var dom också!

Nu blir det sängen. Det plugget jag inte gjorde igår ska göras imorgon... Jiho! Dessuom har jag lite annat planerat på eftermiddagen/kvällen så.. Imorgon blir det till att göra massa nytta. Godnatt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här