Mata fiskarna, nomnomnomnom

Postat den 20 november klockan 21:58 i Vardagssnack,

Alltså, det var inte med flit! Jag lovar! Jag skulle mata fiskarna och vips så var det på tok för mycket mat i akvariet...

Men så när jag satt och oj:ade mig över hur mycket mat det var så blev det väldigt fint helt plötsligt. Det såg ut som en gigantisk snökula. Ni vet en såndär där kula med ett motiv på botten som man skakar? Och sen snöar det i hela kulan :) Helt plötsligt blev hela akvairet en liten julkänsla ^^

Och alla små firrar blev superglada över att det kom så mycket mat. MALin blev nog gladast av alla! Dom liksom skuttade av glädje så vattnet höll på att skvimpa över akvariekanten. Men då fick jag säga till. Så då slutade dom och började äta massa istället.

Ungefär så var det.... O.o

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här