6 oktober

Postat den 06 oktober klockan 22:03 i Vardagssnack,

Hej! Jag saknar min kamera till tuuusen. Jag dör flera gång per dag pga av kameran som är spårlöst försvunnen. Någon som har sett den och vill ge den tillbaka?

Dessa bilder fotade jag 2009. Jag kommer ihåg att jag var sjukt nöjd dom och jag var även nöjd med ihopsättningen av detta.. collage. Eller vad man nu vill kalla det. Det var nog det jag ville säga. Godnatt!

Jag gråter en skvätt för jag är dålig på att hålla kontakter. För att min arbetsledare är snäll och hjälper mig och verkligen vill få mig att lyckas. Lite för att jag saknar många och lite för att det är sjukt mycket som händer. Min gamla fotbollstränare ringde idag och sa att laget saknade mig. När vi hade lagt på luren brände tårarna innan för ögonlocken. Varför kommer allt nu?

Kommentarer