Det här inlägget handlar om min batteriladdare

Postat den 28 oktober klockan 12:31 i Vardagssnack,

Det har tagit mig runt 20 minuter, från det att datorn var igång, till det att jag kom in på bloggen och började skriva detta inlägg. Både musen och tangentbordet (trådlösa) har mer eller mindre slutat fungera, så.. det tar sin tid att komma dit man ska. Alltså behövs nu batteriladdare så jag kan ladda batterierna.

Om ni undrar varför jag inte bara tar några nya och sätter i så har jag redan tänkt så en gång ett par gånger. Ända sedan jag tapetserade om i mitt rum och la alla småprylar på något bra ställe så har jag inte vetat var laddaren ligger. Jag har maaaassa batterier som är urladdade som ligger på skrivbordet framför mig. Så jag ska komma ihåg att leta efter laddaren och ladda dom. Men jag tänker att jag tar det sen. Och nu känner jag att sen har sin tid. Så, dags att hitta batteriladdaren ;)

På återseende! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här