Det regnar inte, det blåser blött

Postat den 30 oktober klockan 14:00 i Vardagssnack,

Jag gick utanför dörren. Sen gick jag in och hämtade ett paraply. Tänkte att det skulle behövas. Sen gick jag ut igen med paraplyet. Jag tänkte fel. Paraplyet hjälpte inte. Hur jag än höll det så blåste regnet in under paraplyet -.- . Jaja, bra anledning till att hålla mig på insidan ;)

Förövrigt är det väldigt förvirrande att vara hemma hos mig nu. Ingen orkar ställa om dom analoga klockorna + Dom flesta elektroniska grejerna har ju ställt om sig själv = Man vet inte riktigt vilken tid det är. Ganska skönt faktiskt.

Idag har jag satt upp en anslagstavla/whiteboard i mitt rum.
Jag tänkte att ni inte behöver veta vad jag ska hinna med under lovet ;)

Så numera kan jag ligga i sängen på kvällarna och få ångest över allt jag ska göra i framtiden. Gott va? O.o

Om någon undrar har jag köpt anslagstavlan på Ikea. Och pennor.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här