En dag fick jag nya raggsockar, det var igår

Postat den 28 oktober klockan 14:44 i Vardagssnack,


Jag har invigt mina nya raggisar idag. Fick dom av mamma igår :) Tack!

Jag har fått höstlov en dag tidigare och startade lovet med att sova ut. Tolv timmar skönhetssömn i hopp om att känna mig som en ny människa, men icke! När jag vaknade hade jag världens huvudvärk, ont i öronen och var svullen i ögonen. Inte jättekul om jag får säga det själv. Aptiten har även hamnat någon annanstans. Planerna för ikväll var egentligen att gå på bio, men... det får nog bli en annan gång. Känner mig hängig och sådär.

Mina nya raggisar gör ett bra jobb när jag ligger i soffan och gluttar film. Ska fortsätta med det nu. Och försöka ge min mage lite mat. Hajhaj! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här