Godkväll!

Postat den 18 oktober klockan 22:51 i Vardagssnack,

Tredje gången inom en veckas tid som jag försovit mig nu.. Illa! Jag som aldrig brukar försova mig. Ska lägga mig nu så jag inte försover mig imorgon också. Denna veckan som precis har börjat gillar jag inte alls. Det är som så att två av mina lärare har "specialvecka" med sin klass som dom är mentorer för och detta innebär att dom inte har några vanliga lektioner överhuvudtaget. Med andra ord: Där jag vanligtvis har lektioner med dom lärarna har jag nu timlånga raster. FY FAN FÖR DET. Vad gör man egentligen när man har rast i tre fyra timmar och inte har möjlighet att åka hem? Såklart jag sittar och studerar lite granna men... Det är skönt att det bara är denna veckan iallafall.

Vad som är hänt idag... hmm. Idag har mitt UF-företag träffat våran rådgivare för första gången. Det visar sig att jag är granne med honom (och nu snackar jag granne på bonniska = ca 2-3 km). Han var en livlig filur och jag tror att detta kommer bli super :). Annars så har jag väl bara gått i skolan som "vanligt". Slutade kvart över nio (fick jag redan på halv tolv) (pga av att tidigare nämda lärare plus någon annan lärare inte hade sina ordinarie lektioner idag).

Har även hunnit med att guida en runda på Lights in Alingsås idag. Jobbar alla kvällar denna veckan förutom fredag. Och dessutom är det jobb i kyrkan till helgen så fulle rulle är det minsta jag kan säga. Jag gillar verkligen att jobba! Att tjäna mina egna pengar och... ja. Nog om det.

Och bara för att skriva ytterligare några rader med flosker så kan jag nämna att jag håller på med en ny design till bloggen. Det behövs lite förnyelse här! Och denna gången har jag inte bara ändrat färger. Nej, nu började jag helt från noll. Spännande va? ;)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här