HEEELG! :D

Postat den 21 oktober klockan 10:15 i Vardagssnack,

Äntligen! Helgen är här. Jag har plugga som en galning dom senaste veckorna, prov hit och prov dit. Inlämningar i massor och... bah! Det är ett under att jag inte blivit galen. Men nu är det alltså helg! Gottans. Idag var jag i skolan i en halvtimma typ. Lite drygt. Gjorde marknadsföringsprov. Sen åkte jag hem. Gick ut en sväng och frös fötterna av mig då jag inte orkade byta skor (så jag gick omking i converse.. jag får skylla mig själv) (desto skönare när jag kom in och fick på mig raggsockar :D Shetans vilken bra uppfinning!). Nu har jag även hunnit med att kolla fejjan, bloggen, andras bloggar, mail och allt som måste kollas dagligen. Och snart har jag även skrivit klart detta inlägget, så nu känner jag mig lite rastlös.

Förresten så har jag tänkt på det. Om man gjort något väldigt mycket under en lång period. Typ pluggat.. och sen bara slutar tvärt med det. Då blir det väääldigt att hålla tillbaka. Men känner liksom hur man bara måååste plugga liiite till. Och det är just vad jag känner för att göra nu - Plugga! Så trots att det är helg så ska jag sätta igång med lite plugg. Kuligt va? Jag förstår om ni blir avundsjuka på mig när jag får göra något så roligt. Men... vissa har det bra helt enkelt. Det är allt jag har att säga om den saken. Hajdå! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här