Hur ska man kunna bli framgångsrik om man inte vågar något?

Postat den 15 oktober klockan 21:28 i Vardagssnack,

Hur ska man bli framgångrik om man inte testar sina gränser? Bara en undran jag har. Precis hemkommen från Alingsås och en guidning. Och jag är så JÄVLA glad. Nöjd. Kanske till och med stolt? Jag är stolt över mig själv att jag sökte detta jobbet som guide trots att jag är så jäääävla scenrädd.

Jag har länge funderat på varför alla "bra" (/duktiga/framgångsrika) människor alltid måste vara så himlans malliga. Nu förstår jag. Och jag tycker synd om dom människor som aldrig kommer att få uppleva känslan av att känna sig duktiga.

Idag har jag fått jättemånga komplimanger. Verkligen jättemånga. Och jag känner mig lite mallig som måste berätta detta på bloggen ;). Jag har väldigt svårt för att ta emot och ta in komplimanger, men när man får så många komplimanger om samma sak så måste det väl stämma lite iallafall? Jag kan faktiskt inte med ord kan beskriva hur jag känner, så jag säger väl helt enkelt bara att jag är jävligt glad! Gött kött liksom.

Nu ska jag umgås lite med famlijen. Inte ofta alla är hemma såhär en lördagkväll :) Tjarå!

Kommentarer