I skolan

Postat den 03 oktober klockan 09:48 i Vardagssnack,

Mitt i engelsklektionen. Illa Sara! Jag borde göra det jag ska, nämligen skriva en diskuterande uppsats om sociala nätvärk. Passande att jag sitter och bloggar va? Att jag måste berätta för världen vad jag sysslar med... Hah. Lite ironiskt. Facebook råkar också vara igång... Jag kan inte riktigt hjälpa det. Jag är fast :O Vad är det egentligen med sociala nätverk? -Brist på social kompetens?; Så man måste spana in personers trehundra statusuppdateringar för att få reda på vad som händer. Ganska illa ändå, att det faktiskt är så. Men just det, engelska var det! Jag ska skriva och diskutera på engelska. Hajdå!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här