Inget mer tjat om guidningen ;)

Postat den 28 oktober klockan 18:25 i Vardagssnack,



Kameran funkar utomhus när det är mörkt också. Bara så ni vet.

Igår kväll var sista guidningen för min del på Lights in Alingsås, i år. Det känns fantastiskt skönt att inte ha någon kvällssyssla som man vet kommer ta alla dom sista krafterna. Igår var även första gången någon jag känner som gick med. Tidigare har jag bara haft allmäna turer eller varit bokad av företag, och tja, ingen jag känner har helt enkelt gått på någon sån guidning. Fören igår då. Mamma, pappa och två av deras närmsta vänner gick med på en allmän tur och jag var supernervös :P. Hah. Gick och tänkte på massa annat och sa fel och upprepade mig och stakade mig och... jaja. Alla i gruppen såg nöjda ut efteråt iallafall. Mamma och gänget tyckte jag skötte mig bra och efteråt blev det en kvällsfika. Jag kände mig lite sjuk redan då men tänkte det att jag hade ju faktiskt höstlov och inga måsten. Tji fick jag.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här