Lite av idag i tre bilder

Postat den 31 oktober klockan 23:13 i Vardagssnack,




+ Min kropp är DÖD. Gick upp klockan 7 imorses för att träna. På lovet! För första gången på fyra månader... Hah. Jag var aningens död efteråt kan jag säga. Men varför skulle dagens träning ta slut där? Innan tiden då jag sitter och skriver detta inlägget så har jag hunnit med att cykla från mammas jobb till stationen, putta omkring min morfar i rullstol i skogens nedfallna grönska(, att köra rullstol i massa löv är jobbigt,) i typ 45 minuter. Och sedan direkt på det cykla upp från stationen uppför alla Alingsås backar till stadsskogen för att hälsa på min käraste lille pojk. Sen spenderades en del tid hos honom också såklart :) Jag kommer sova gott inatt vill jag lova ;). Håller dessutom på att lägga fram vissa saker inför morgondagen då jag inte kommer kunna flytta mig pga av all träningsvärk :P

Godnatt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här