Man blir ju så glad!

Postat den 19 oktober klockan 21:41 i Vardagssnack,

Jag vet, det är ett jääävla tjöt om den där himlans guidningen hela tiden. Men jag ska säga er att det är typ det som händer i mitt liv just nu. Nästan varje kväll guidar jag och.. SÅ FANTASTISKT är det. Idag kom det fram två till mig (en i taget) varav den ena inte trodde på mig när jag sa att jag var 19 och bara guidat 7 gånger tidigare i hela mitt liv. Och han sa även att min framtid låg inom turism och att prata inför folk. Den andra trodde mig inte heller när jag sa att jag gick sista året på gymnasiet och var nyutbildad guide. Shit vad kul det är att få se vad allt slit med det här faktiskt har gett mig. Inte bara att jag får öva mig på att prata inför människor (som var mitt tanke med detta) utan även få beröm för det och.. :). Jag vet inte vad jag ska säga mer. Har ju pratat så mycket om guidningen i tidigar inlägg. Det får räcka nu.

Imorgon börjar jag klockan 13.05. Sovmorgon för hela slanten med andra ord. Skönt :). Dock är det prov på fredag i marknadsföring och eftersom jag ska guida imorgon kväll, och antagligen vara bajstrött efter skolan när jag kommer hem och inte orka med något, så tänkte jag ta förmiddagen till att plugga.

Nu säger jag farväl sålänge. Nu i veckan kommer nog nya designen upp. Smågrejer kvar bara :) Godnatt! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här