Sjukdom, studier och julmusik

Postat den 25 oktober klockan 12:29 i Vardagssnack,

Igår när jag kom hem från skolan sov jag i fyra timmar.. När jag vaknade igår eftermiddag vid femtiden hade jag väääärldens huvudvärk. Johan kom hit på kvällen och under tiden han var här så var huvudvärken någon helt annanstans. APSKÖNT. Men så fort han åkte så kom huvudvärken tillbaka. Jag tänkte att det skulle gå över efter en natts sömn, men icke! När jag vaknade imorse för att gå i skolan var den nästan ännu värre. Och inte nog med det så ömmar hela kroppen... :(. Aningens snorig också så med symtomen att döma är det en gosig förkylning...

Jag har varit hemma idag. Gjort lite nytta så listan med grejer att göra i skolan har kortats en aning :). Ska fortsätta med det. Om fyra dagar börjar höstlovet. Det är sjukt. Mer än halva vägen till jullovet är gjord och när skolan börjar igen efter lovet är det tydligen bara 7 veckor kvar till jullovet :) Och rätt som det är det december och då är det okej att längta efter julen offeciellt ;). Men ÄSCH! Jag kör julmusik redan nu ^^ Gottans. Första julklapparna är till och med inhandlade :).

Edit: OKEJOKEJ! Jag har lyssnat på julmusik sedan i juni. Men jag tyckte att det på något sätt lätt mer "okej" att säga 'redan nu'.

Men nu får jag nog åter gå till studierna. Jiho!

Hajrå!

Förresten, kan man "strecha" bort det som ömmar när man har en förkylning?

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här