Check x2

Postat den 12 oktober klockan 22:47 i Vardagssnack,

Naturkunskapsprov [check]
Första guidningen [check]

All min must har gått åt till dessa två ovanstående händelser. Nu är jag helt förlamad i huvudet. Jag har varken haft någon aptit eller sovlust alls dom senaste dagarna men så fort jag var klar med första guidningen tidigare ikväll så kände jag att jag var hungrig. Rätt bra känsla ändå. Man kan känna att kroppen behöver mat. *stannar upp och funderar på det ett tag*. Ja, jag är filosofisk. Hoppas bara jag kan sova nu med, det hade varit gött att få en ordentlig natts sömn. Kanske bäst att lägga sig nu då. Ja, så får det bli. Hajdå! Godnatt :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här