Guidning hit och guidning dit

Postat den 20 oktober klockan 23:09 i Vardagssnack,

Jag kanske borde ha startat en ny kategori: "Ni behöver inte läsa det här" eller "Sara skryter" eller något liknande. Så hade ni bara kunnat bläddra förbi detta ;). Jag ska åter igen prata om att jag preciiiis som vanligt har guidat ikväll. Och precis som vanligt ska berätta om hur duktig jag upplevs vara. Redan efter ca 3 minuter så hörde jag kvällens första kommentar. Jag hade bara hunnit berätta om vad jag heter, lite om slingan och lite om dom människor som ljussätter miljöerna, och sagt att "Nu ska vi gå vidare till den första ljusmiljön", och börjat gå när jag hörde hur dom sa till varandra hur roligt det skulle bli att gå med henne, hon verkar så trevlig. "Vilken bra inledning" osv. Man får ett rus i kroppen redan där :). Snacka om att göra ett bra första intryck ;).

Nu måste jag lägga mig snabbt som attan. Jag ska varva ner med käraste marknadsföringsboken och trycka in lite sista information i skallen inför provet imorgon. Imorgon har jag prov, och sen slutar jag för dagen. Gött. Nästan som en långhelg. Är även ledig från guidningen imorgon kväll så just imorgon lär ni inte höra(läsa) om någon guidning. Godnatt! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här