29 september

Postat den 29 septemper klockan 12:39 i Vardagssnack,


Jag är hemma. Känner mig degig. Ingen planer för dagen, dock en massa borde:n. Och en massa vill, såklart. Känner mig även rastlös. Blir väl till att sätta igång att kritisera Platsons filosofi snart. Förresten, den där energin jag snackade om igår. Puts väck är vad den är. En dålig natt har gjort att jag (som sagt) är hemma idag. Huvudvärk och halsont är felet med mig. Antagligen pga av att jag sovit dåligt. Och tanken med bilden är.. jag vet inte. Klickade lite med den i photoshop. Jag vill lära mig det. Jag ska lära mig det. Programmet alltså. Fast det får bli en annan gång. Nu har jag pladdrat på tillräckligt känner jag. Hejdå! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här