Efter regn kommer solsken

Postat den 08 septemper klockan 18:07 i Vardagssnack,

En dag regnade det hemma hos mig. Det var idag. Förresten så har det regnat varje dag nu. Jättemånga dagar. Varifrån kommer allt regn egentligen?

När jag kom hem idag så var det världens finaste regnbåge på himlen, jag har aldrig sett någon så maffig regnbåge i hela mitt liv tidigare. Så jag sprang hem och hämtade mammas kompaktkamera ihopp om att få den på bild, men när jag gick ut igen så har regnbågen försvunnit :(. Tog en bild på paraplyet och regnet medan jag stod ute i typ en kvart och väntade på att regnbågen skulle komma tillbaka.

Sen när det slutade regna och solen kom fram så tröttnade jag och gick hem igen.

(Såhär ser det ut hemma hos mig efter regn..)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här