Gå på tur i Ödenäs #2

Postat den 18 septemper klockan 15:55 i Utflykter/Resor,

Jaha, men vad gött. Det näst näst senaste inlägget innan detta inlägget handlar om vad jag kommer skriva om två meningar. Det betyder att uppdateringen här på bloggen är på topp, NOT. Idag har jag promenarat "Gå på tur i Ödenäs" och precis som förra söndagen vann jag på skogsbingon. (Jippie!) Tyvärr hade jag ingen kamera med mig denna gången men fotade en bild på mig och Lousie med mobilkameran. Och tja, vi vann varsin chokladkaka. Perfekt att ha till pluggandet lite senasre :) Eller, det får nog bli plugg meddesamma -.- Ingen idé att dra ut på det.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här