Glädjedryckstest - check!

Postat den 04 septemper klockan 19:56 i Vardagssnack,

Igår tillbringades kvällen med Jocke, Erik och Elin. Elin, jag har saknat dig! Vi hade en liten hemma"fest" och bara var. Precis vad jag behövde. Och det där med glädjedrycken var inte bara nöje; Icke! Jag testade nämligen magen. Se hur den skulle reagera liksom. Det är väl lite lurigt egentligen: att så fort jag slutade äta medicinen mot magkatarren så blev magen bra på studs! Dock ska jag ta det lugnt med det mesta iallafall. För mycket av det goda kanske leder till återfall.

Jag har spenderat dagen genom att vara bakis. Jag sov till tolv, har varit på kalas (och säkert sett dunderpigg ut, not), städat mammas bil och städat akvariet. Nu blire nog film. Och Popcorn! Jag är jättesugen på popcorn.. :). Typ så. Passar på att säga godnatt också. Godnatt! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här