Kvällspromenad och Ida

Postat den 28 septemper klockan 21:10 i Vardagssnack,

Snacka om dundermedicin mot stress och olust. Jag tänkte första stanna hemma från dagens guidade tur i Alingsås. Men så hade jag ju bestämt med Ida och... jag var liksom tvungen att gå. Och snacka om att göra rätt grej. Så fort jag träffade Ida (en av världens goaste människor) så släppte tankarna om skolarbeten och skit bara sådär. Man såg nog inte ens spåret av att jag hela dagen gått runt hela dagen och halvsurat. Och dessutom när jag börjat gå och varit ute en sväng så laddades batterierna upp inom mig och just nu känner jag mig taggad till tusen! Lika bra att sätta sig lite med några läxböcker. Fast... jag borde ju ta mig en ordentlig natts sömn också. Det blir nog till att göra te och fixa något smaskigt att äta och sen sova. Så är det större chans att få gjort mer imorgon med dagens energi än vad jag kommer få gjort ikväll. Och med detta vill jag önska alla en god natt. Och sådär. Peace! :)

Edit: Ida fick med sig några bilder från årets slinga också. Och jag fick låna dom av henne. Valde att göra dom lite mindre eftersom det bara är mobilkamera. Så ni vet liksom...


Kommentarer