*hosthost*

Postat den 23 septemper klockan 11:17 i Vardagssnack,

Jag vaknade med feber imorses. Gött. (Nej, såklart inte!) Jag har nog inte berättat det, men jag har varit sjuk större delen av den här veckan. Hostan har varit förskräcklig och huvudvärk så det står härliga till :( Men det är först idag som febern har varit på mig. Hoppas det går över snarast! Jag har ju fått en nytt jobb (som jag vet att jag inte berättat om. Tar det i ett inlägg senare idag). Det ser ju inte så bra ut att vara borta deta första man gör som nykomling. Tycker jag iallafall. Nu ska jag hosta vidare! Ha en fin dag :)

Någon som hittar felet?





Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här