Kompis kom hem till mig idag

Postat den 05 april klockan 18:51 i Vardagssnack,

Alltså. Idag. BAAAAJS. Kort men innehållsrik sammanfattning av dagen. Och nu menare jag inte att jag har bajsat hela dagen, utan mer känslan. OCH, man kanske ska ta det här inlägget och dagens beskrivning med en stor nypa salt. Faktum är så har idag känts som BAAAAJS blandat med en stor nypa salt. Visst låter du okul? USCH! Och nu kom jag att tänka på snor också. Tänk er bajs, salt och snor i en ända blandning. Där har ni min dag.

Nu ska jag hoppa ner under mitt gosia täcke, slå på en romantisk komedi med Hugh Grant (för det fick jag i mitt paket från CDON idag, bl a) och så ska jag äta något onyttigt! Får se vad huset har att erbjuda. Hejj!

 


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här