Mucho to do

Postat den 13 april klockan 18:06 i Vardagssnack,


Papper, papper och mera papper. Projektarbetesskrivningen är i full gång, liksom den varit större delen av dagen. Ca 20 A4-sidor + bilagor skulle slutarbetet bestå av... På tisdag ska det vara inne så detta är vad som kommer hålla mig sysselsatt fram tills dess.

Dock är det dags en paus från det nu. Städning av hela huset står på schemat då släkten kommer hit imorgon för att fira att jag föddes för drygt 20 år sedan. (Egentligen borde dom fira mina föräldrar som stått ut med mig så länge, haha!)

Och sen, innan jag slutar, vill jag bara säga att det kan vara svårt att få tag på mig via sms. Förr hängde sig mobilen bara om det kom två (eller fler) sms precis efter varandra. Men nu hänger sig mobilen ibland även när jag ska öppna för att läsa sms:et, skriva ett svar eller ska skicka ett sms tillbaka. Hah. Bara så ni vet.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här