Det mesta av idag

Postat den 17 april klockan 19:47 i Vardagssnack,

Alltså, man blir ju inte glad någonstans när man vaknar upp och ser att trädtopparna utanför fönstret är helvita. Och bättre blir det inte heller när man stiger upp ur sängen för att titta ut genom fönsteret och möts av ett vinterland. USCH OCH FY! Det är sådana dagar man bara vill krypa ner under täcket igen...

Annars? Startade skoldagen med ett MVG i handen (i psykologi) och sen tog skolan i princip slut... Fast det visste jag inte då. Först satt jag och väntade jättelänge. Och sen väntade jag lite till. Och efter det fick jag vänta ytterligare lite till. Men sen, då tog jag på mig mitt charmigaste jag och mina hundvalpsögon (som ingen kan säga nej til ;]) och pratade med ett par lärare innan jag bestämde mig för att sluta för dagen.

Jag fortsatte till Alingsås Pastorat för att få ut ett anställningsbesvis (man måste tydligen ha med sig det om man ska på intevju nu för tiden ;]). Bättre lycka nästa gång kan jag ju säga.. Jag skulle tydligen prata med någon som var anställd hos någon som hade telefonnummer till en annan som i sin tur skulle skriva på ett papper för att efter det skicka tillbaka det henne jag stod och pratade med... w t f ? Jag ska tillbaka imorgon. Hoppas det hör löst sig då. Hur svårt ska det vara egentligen att få ut ett anställningsbevis? GAH, ibland blir jag så trött. 

Faktum är blev jag så trött att när jag kom hem så somnade jag. Och sen vaknade jag av att det ringa, men hann inte svara, så jag somnade om igen. Skönt! Och nu är det nu.

Imorgon ska på intervju. På Fastighetsakademin i Götalaborg. Wish me luck :)



Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här