Skriva klart projektarbetet [check]

Postat den 16 april klockan 21:56 i Vardagssnack,

Typ 5 timmar igår, 10 timmar idag. Så går det när man skjuter upp saker till att göra det dagarna innan innan det ska vara inlämnat. Jag för skylla mig själv. Satte upp till drygt tolv inatt, tog mig en ordentlig sovmorgon, åt frukost i lugn och ro och hann titta lite på tv innan jag vid 11tiden satte igång med skrivandet... Nu, 11 timmar senare är jag klar. Sammanlagt allt som allt blev det 28 A4 sidor, vilket motsvarar 56297 ord. (Tyvärr vet jag inte hur man räknar tecken i OpenOffice så ni får nöja er med ord ;])

Angående raster idag: Jag hann äta två gånger någonstans mitt i och gå ut i 10 min för att del fotografera min tå. Sa jag att sparkade i golvet? Nej antagligen inte, jag säger det nu istället.. Jag sprakade i (/på?) golvet.

Anledningen var egentligen lite småbråk med min brusch, sådär på ett väldigt syskon-kärlekts vis (från början). Sen när jag var starkade än honom och han släppte taget om min fot sprakde jag med en hiskelig kraft i golvet... Fullträff dessutom. Aouch. En tå blev blå (eller snarare lila..) och tre tår svullnade upp... Jag kunde inte gå ordentligt på resten av den dagen. Och inte dagen efter det heller. Och den tredje dagen, idag, kan jag i princip stödja på foten. Menmen, det går väl över. Funderar på hur jag ska ta på mig skor imorgon...



Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här