Sara den funktionella

Postat den 25 april klockan 17:58 i Vardagssnack,

Idag har jag nästan bara varit effektiv. Det är ganska gôtt.

Nationellt prov i svenska B - skriftligt [Check]
Naturkunskapsuppgift [Check] [Check] (Det var två uppgifter)
Diskat i massor [Check]
Burit upp ett bord och två stolar på vinden [Check] (Creds till mig för jag gjorde det själv)
Skrivit klart Talet... [Check] ...som ska talas under nationella provet i svenska B - muntliga

Och ja, det var nog det. Två blogginlägg har jag hunnit med också. Jag önskar att jag vore såhär effektiv oftare. Men, för att inte ta ut mig till grund och botten gäller avslappning på hög nivå nu. Dvs mat och tv! Hajj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här