1 år, Ikea och väntan

Postat den 25 augusti klockan 11:19 i Vardagssnack,

Något som är helt sinnessjukt är att jag och Johan har varit tillsammans i ett år nu (igår), som ett par liksom. Det är nästan värt en liten applåd ;). Eftersom jag (och han lite granna) är sjuk så hade vi en hemma-hos-mig-dag. Han kom i förrgår kväll, sov här så vi fick vakna intill varandra på årsdagen. Sen gjorde vi inget särskilt på hela dagen, det var skönt :) Bara var liksom. 
 
Just nu sitter med datorn i knät i soffan framför tv och väntar på att kaffet ska bli klart. Ikea-katalogen damp ner i brevlådan igår så idag vet jag vad jag ska göra. Sitta här och titta på Extreme Home Makeover, titta i Ikea-katalogen och bara sörpla på mitt kaffe. MMMHHH! Mumma.
 
Idag är även dagen då mappis och pappis kommer hem. Jag har tagit hand om huset en hel vecka medan dom har varit i New York. Så det är väl bäst att börja titta i Ikea-katalogen så jag blir klar någon gång dom får komma hem ;) Hejj på er!
 
 

Kommentarer