23:02:50

Postat den 09 augusti klockan 23:02 i Vardagssnack,

Det är damm på min kamera. Illa. 
Det är nybäddat i min säng. Gosigt.
Jag har en himlans bra pojkvän. Najs.
På (nästa) fredag är 4 månader kvar till julafton. Jag lyssnar på julmusik.
På (nästa) fredag är det inte vilken dag som helst. Då har jag varit osingel i 1 år O.o.
Jag är trött. *Gäsp*.
Det här blev ett ganska konstigt inlägg. Eller?
Jag är sugen. På jordgubbar.
När tre dagar har gått från idag är jag väldigt arbetslös. Någon som har jobb till mig?
Idag kom jag att tänka på att jag är 20 år gammal. Jag vet inte vilket som är konstigast; tanken, eller att jag är 20..
Jag har aldrig skrivit att jag är två nolla gammal (innan det här inlägget då). Konstigt det kändes. Konstigt det ser ut.
Jag vill ha kiwi. Nu. Jag har ingen :-(
Ring mig. Inte.
Ibland blir man så himla glad av människor. Vissa människor kan verkligen utstråla hopp. Filosofiskt.
Nu ska jag sova. Godnatt.
Fast först ska jag kolla på the Orange County. Gôtt.
 
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här