Arbetsbefriad

Postat den 12 augusti klockan 19:02 i Vardagssnack,

Jahopp, då har man gått och blivit arbetslös på heltid nu då. Idag var sista dagen på sommarjobbet. Vilket inte bara är konstigt just för att det har varit sista dagen, utan också för att det typ betyder att sommaren även är slut. Allas semestrar är slut, skolorna och högskolorna börjar om mindre än en månad. Allt går back to normal. Förutom jag. Jag ska till arbetsförmedlingen imorgon och fråga vad jag ska göra under hösten, typ. Heh, jag känner mig inte alls handlingsförlamad... 

Idag har annars varit en kass och jobbig dag. Fast jag har gjort saft (1337). Nu ska jag hänga med tv:n tills jag somnar. Tror jag. Har ju drygt tre sänsonger kvar av OC att titta på. Så jag har att göra ett tag fram över. Hejj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här