Bättre sent än aldrig...

Postat den 27 augusti klockan 23:36 i Festligheter, Kreativitet,

... sägs det. Vissa saker kanske det går att tillämpa på, men inte allt. Det som ni ska få reda på nu skäms jag lite över, men vad sjutton - jag är människa - det ligger i min natur att fela.. Eller? Jaja, min pojkvän har änligen fått sin födelsedagspresent... Heh, han fyller år 3:e maj. Jag vet inte riktigt vad som hände, och tiden sedan dess har bara försvunnit. Men ja, bättre sent än aldrig? Idag var vi i Slottsskogen i Göteborg och där fick han sina presenter. Till att börja med, en text som han fick läsa mellan varje paketöppning :)

Hej min fine vän,
ta nu och erkänn,
visst blir du glad,
av en sån här rad?
 
Du ville ha mig på ett silverfat,
men du får inte mig, utan istället mat!
 
Jag gick upp extra tidigt imorses och bakade kladdkaka som jag dukade upp på ett silverfat. Tyvärr ingen blid :/

Hoppas du nu sitter och smaskar,

för vidare du ska få något du kan ha när du traskar,
eller kanske när du tänker på mig,
vid tillverkning tänkte jag iallafall på dig!

Spotify Premium + En lista med kärlekslåtar. Från mig till Johan :) 


Med detta kort kan du lyssna på din lista,

och efter det du mig aldrig kommer vilja mista!
Varje låt är vald med omsorg,
tack vare det som finns på insidan av min bröstkorg.

 

Sitter du fortfarande och äter?
Du kanske behöver något som väter?
Öppna då nästa din nästa present,
och öppna din strupe på glänt.

 

Egengjorda tepåsar. Testade en utav dom så att det funkade och bilden nedan fotade jag då. Funkade finfint! Jag tog kaffefilter och sydde med vanlig sytråd och fyllde påsarna sedan med lösviktste. Jag gjorde tepåsar med två olika sorters te, och så skrev jag fina ord på "flärparna". 

Nu får du välja,
vad du vill svälja.
Och oroa dig inte för mjölk och socker,
jag löser, så du inte ska få dig en chocker.
(Johan har alltid mjölk och socker i sitt te)


Sist men inte minst har jag ett paket till,
som jag verkligen tror att du öppna vill.
Detta är något som du kan titta på och egentligen bara ha,
jag tror faktiskt du kommer bli ganska gla'.


Jag har skrivit ut denna bilden på ett fotopapper och satt i en ram. Även en färgkopia fick följa med. 

Nu ska det här texten lida mot sitt slut
Jag hoppas verkligen du stod ut!


Tack för mig,

ja, din tjej.

Du är bäst

Nu har vi fest!


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här