Kolla vad jag har gjort!

Postat den 25 augusti klockan 21:47 i Kreativitet, Vardagssnack,

Visst är han bedårande?! Helt plötsligt kände jag för att pyssla och fram åkte alla mina indianpärlor i högsta hugg. Jag var inne på att göra något smycke först, men sen kom jag på att jag hade en bok med hur man gör olika djur av pärlor och den tanken kunde jag inte släppa. Så jag letade fram boken och bestämde mig för att göra en uggla. Han hamnade på bilnyckeln när han var klar :) Och nu känner jag för att göra massa andra djur också, så kanske får ni se fler pärldjur framöver. Dock blir det inga fler idag. Mitt huvud bultar och jag känner mig riktigt seg. Jag ska upp och jobba imorgon så det blir till att lägga mig snart. Godnatt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här