Längtan

Postat den 07 augusti klockan 00:07 i Vardagssnack,

Jag är trött på att vänta på sommaren. Nu vill jag ha höst istället! Ta på mig jacka och ha halsduk igen. Cykla till skolan på mornarna så man vaknar (fast det kommer jag ju inte göra mer...). Blåsa rök ur munnen när det är kallt. Se dom färgglada löven falla till marken (och fota löven såklart). Dricka varm choklad/te under en filt. Plocka äpplen direkt från träden och göra äpplepaj av dom. Ahh, ni fattar. Höst hör bättre hemma i Sverige än sommar. Bara dumt att ge alla svenskar massa förhoppningar om att det skulle vara sol och varmt ute.. Hah!
 
Nu har jag sagt mitt, godnatt.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här