Lite sjukligheter, lite planer inför imorgon, och sådär

Postat den 19 augusti klockan 22:29 i Vardagssnack,

Här sitter jag, sjuk, och äter. Utan att lämna allt för många detaljer har jag ätit väldigt bra idag jämfört med dom senaste dagarna. Vanligtvis brukar det var tvärt om - att man äter sämre när man är sjuk. Men icke, jag har ätit bättre än på länge idag! Tre mål. Frukost, lunch/middag och så nu då. Och något annat som är konstigt är att jag känner mig piggare än på länge. Vilken också är lite fel. Man ska väl vara trött när man har feber? Jaja, bara för att jag känner mig pigg så är det inte så lyxigt att jag faktiskt är det. Nej, faktum är så blir jag andfådd bara jag reser mig upp. Okul, som vi säger.
 
Men, nytta har jag fått gjort idag iallafall. ALLA bröllopsbilder är klara och redo att leveraras. Det känns finemang! Nu behöver jag inte tänka på det mer. OCH, jag kan meddela att jag inte är megainsatt i Lightroom som jag jobbar med, så därför har jag inte lagt in några bilder från kameran till datorn under tiden som hållt på med bröllopsbilderna. (Lång mening.) Vilket betyder att jag inte har importerat bilder från kameran till datorn sedan den 29 juli... Med andra ord har jag en del bilder nu som ligger på lager. 
 
Så därför bjussar jag på två fjårtizpics från den lyckliga tiden innan jag blev sjuk.
Nu ska jag kurera mig. En piggelin får hoppa i säng med mig ihop om att bli lenad i halsen (mina halstabletter är slut). Sen blire till att sova. Imorgon ska jag hänga på arbetsförmedlingen, och sen ska jag köpa halstabletter. Bra planer, jag vet. Hajj och godnatt!
 
 
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här