Marstrand [pt 2]

Postat den 20 augusti klockan 13:16 i Utflykter/Resor,

[Bildbomb]
För att ha lite text i detta inlägget kan jag berätta vad dagen började med under Marstrandsvistelsen. Jag åkte vägen via Brobacka för att plocka upp Rasmus innan vi åkte E45:an och E6:an (och allt vad vägarna heter) till Marstarnd. Väl framme på parkeringen när vi parkerat upptäcker jag att väsken, som jag så duktigt packat om flera gånger för att inte glömma något, ligger kvar hemma... -.- Jag dog där. Klockan 10 på morgonen. Det första jag gjorde. Som tur var var Rasmus snäll och lånade mig det var nödvändigt för en lyckad dag, men ändå! Det var jättejobbigt... 

Jag hade ju med mig kameran iallafall, och det var ju därför vi åkte dit, för att fota! :)
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här