1 advent

Postat den 02 december klockan 20:33 i Jul,

Alltså, man funderar ju på hur bra bloggare man egentligen är om man behöver läsa sina egen blogg för att komma ihåg vad det är man har sagt...

Min mamma hittade min peppakakshusbok förresten. PUUH! Tror jag får dela med mig av receptet någon gång här på bloggen. Så OM jag skulle få för mig att tappa bort boken igen, då kan jag kolla i bloggen :)

Annars då? Jag har börjat med en adventskalender. Jag ångrar mig redan för nu förväntar sig alla en lucka om dagen, får se hur det blir med den saken... Men ska göra mitt bästa! Promise. 
 
Jag tänkte att för ungefär asmånga månader sedan att jag behövde ny design på bloggen. Jag löste det genom att tänka att "jag gör en mega-avancerad juldesign (så jag har gott om tid på mig), så kan jag passa på att stilla min julsjuka något också. Jag måste ju lyssna på julmusik för att få till rätta känslan för en juldesign". Gissa hur många juldesigner jag fick gjort? (Ingen..) Sen kom ränderna tvärsöver, så att någonting hände iallafall. Och sedan ränderna dök upp planerade jag att lägga upp den där fantastiska juldesignen 1:a december. Och nej, ingen har missat något (förutom jag då), allt ser precis ut som vanligt.
 
Min första advent bestod av jobb i kyrkan, sen kyrk-/adventskaffe hos mormor innan det var dags att gå hem för att ladda inför nästa adventsfika hos farmor.
 
Hann även med tomteparaden i Alingsås. Två gånger. Bilderna är från två olika ställen.


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här