Fin dag

Postat den 10 december klockan 15:53 i Vardagssnack,

Idag har varit en såndär sjukt fin dag. Vacker. Som i en film. En härlig motljussol och snö som föll som stora vita flingor alldeles långsamt och stilla och tätt och... Jo, jag hatar snö, men ibland kan det vara fint ;). Jag tänkte fota det vackra när jag kom hem, men jag orkade inte gå ut ur huset när jag väl var hemma så jag öppnade ytterdörren fotade ett par bilder och stängde igen... Heh. Min ursäkt är att jag är så sjukt hilmans trött nu när jag jobbar så mycket. Kollade på't häromdagen; Jag är ledig två dagar i december som det ser ut nu.. Men, jag ska vara glad så länge jag har något att göra om dagarna. Rätt som det är är jag väl arbetslös igen... 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här