JAG DÖR

Postat den 26 februari klockan 23:42 i Vardagssnack,

JAG DÖR. Jag tar hela historien i kort version. Jag drack en halv flaska jucie, satte ner flasken i min väska och tänkte inte mer på det. En stund senare när jag skulle leta efter min mobil i väsken stoppade jag ner handen i något som var väldigt blött. I samma vända som jag ryckte upp handen från väsken fick jag med mig en tom juiceflaska...

Min väska som är av tyg på insidan och fejkskinn (plast) på utsidan har delvis sugit upp juicen och delvis lagt sig som en pöl i botten på väskan. ALLTING var juice:igt och mobilen var... kladdig. Torkade av den lite snabbt, öppnade luckan där bak för att ta ut batteriet och när luckan lossade droppade det ur ännu mer juice.

"Turligt" nog har pappa en telefon som jag kan ha tills när jag ser om min andra överlever (ska testa sätta i batteriet i telefonen (som för övrigt torkar just nu) om någon dag). Det ska tydligen gå ett par dagar innan man använder batteriet igen efter att det varit fuktigt. Iallafall så kan man inte stänga av knappljudet på min nya mobil. WHATTAFUCK?! Jag fattar iallafall inte hur man gör...

Ni kan klicka på denna meningen för att se vilken cool mobil jag har för tillfället!

Update: Jag hittade hur man stänger av knappljudet!!!! Vilken lättnad!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här