Kreativiteten är på topp

Postat den 18 februari klockan 19:01 i Vardagssnack,

Regn regn och åter regn. Det har inte gjort annat än att regna på utsidan idag. Smattrar mot fönstret gör det också. Man kan inte tro att det är mitten på februari nu. Snarare november. Med snöfläckar blandat med slask på marken, och hällregn. Även fast regn är så mycket bättre än snö så har jag varit helhängig idag. Varvat apatiskt omkringgående i huset med simsspelande hela dagen. Nu under min senaste vända i huset (i hopp om något nytt att titta på sen sist jag gick omkring) så tänkte jag att jag kunde vara lite kreativ. Jag tog med min kameran. Men... ja, mina planer gick åt skogen. Mitt ända reslutat är vad ni ser nedan... Nu ska jag åka och hämta Slutzen. Hajj på er!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här