Lite då, lite nu, lite sen

Postat den 15 februari klockan 11:54 i Vardagssnack,

Fyra senaste inläggen har varit vidoes från youtube. Jag känner mig så engagerad här när jag lägger sån tid på att skriva göra bra inlägg...

Varje gång solen tittar fram springer jag till termometern för att se hur graderna skjuter i höjden. 9 plusgrader i solen nu! Det som hade varit mer optimalt var om snön smälte bort. Helt. För denna vintern. Och att dom där sopbilarna som sopar upp allt grus från gatorna i stan skulle har mycket att göra nu. Och att krokusar växer vid gångbanorna. Och tusselagosar växer i dikena. Fast det bygger ju iochförsig helt på att det är mars/april....

Jag får komma på en ny plan. Typ att jag sticker till London på måndag. Jag tror jag kör på det! ;) Där är vädret såhär:



12 mm regn kanske är till att överdriva lite... men det är plusgrader. Och förhoppningsvis inte så mycket snö :). Gott.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Och plocka undan det värsta här hemma. Jag ska tydligen få besök idag ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här