Lite måndag

Postat den 06 februari klockan 10:08 i Vardagssnack,


Jag kände att jag kunda lägga ut 150 spänn på ett par nya skor. Fick ett par till också, fast för 300. Svarta. Vanliga. Sånna som alla andra har.

Kom nyss hem från tandläkaren. Jag fick reda på att jag har haft ett stort "hål" i en tand sedan jag var fem år :S Men eftersom jag tydligen håller rent där och det inte är missfärgat och inte gör ont och allt vad dom sa så tänker om inte laga det. Lurigt om ni frågat mig.

Okej, mobba mig inte. Jag önskar jag var fjorton. Då skulle sånna här bilder synas på bloggen varje dag ;)

Har ni sett hur långt hår jag har fått? ^^ (Lockade det lite också, hoho)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här