London Calling

Postat den 19 februari klockan 19:52 i Utflykter/Resor,

Ahmen jag skriver väl här då, en sista gången innan jag åker utrikes! Bussen som ska ta oss (klassen) till flygplatsen åker 04.15 från Alingsås O.O Och min lärare säger att det inte gör något om man kommer typ 20 minuter innan så man hinner packa in väskorna och sånt i bussen och så. Med andra ord borde jag lämna mitt blå hus strax efter halv 4 inatt. Det är ju ingen idé att jag lägger mig knappt ;) Haha.

Annars då? Jag har packat idag. Kollat vädret inför veckan. Det verkar rätt så chill, inga större förändringar från det jag visade häromdagen. Lite varmare, lite (läs: mycket) mindre regn. Jag klagar inte! :)

Och ja, jag kommer hem mitt i natten mellan torsdag och fredag. Så på fredag hörs vi nog igen. Hajj! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här