Studier

Postat den 01 februari klockan 17:54 i Vardagssnack,


Jag tänkte som så att det var ungefär fyrahundratusenmiljarder år sedan jag hade smink på mig. Så varför inte sminka sig lite? Och hur kom jag då på denna tanke? Jo, jag satt och studerade. Och som alltid när man jag studerar så flödar kreativiteten och massa finurliga tankar dyker upp ^^

Såklart har jag hunnit med att studera också. Och tittat på Pretty Little Liars. Och Biggest Loser. Och eldat. Och städat lite. Och kollat på lyxfällan. Och.. möblerat om lite i mitt rum. Tänka sig vad man kan hinna med på en dag då man bara har en lektion i skolan :) Nu är det dags att återgå till läxböckerna. Prov imorgon. Hajj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här