Värd dag x2

Postat den 01 februari klockan 21:48 i Vardagssnack,


Precis som jag sa i förra inlägget så hade jag en lektion idag. Vanligtvis har jag det alla onsdagar nu för tiden. Förutom ibland då en projektarbeteslektion ligger mellan ett och två, men det är väldigt ovanligt. Och sen har vi mentorstid på schemat också men... det brukar inte bli så mycket av den "lektionen" heller. Värd dag, not. Imorgon är dagen lika värd som onsdagar. Prov första lektionen, chansar på att det tar max 40 min, sen rast till halv tre.... Kul, not. Jag hoppas att mina charmiga oemotstådnliga pratskills ska kunna lösa problemet och därmed få slippa sista lektion. Göra hemstudier istället. Eller nåt. Wish me luck!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här