VIP

Postat den 27 februari klockan 20:14 i Festligheter,

Ni vet väl att alla som spanar in min blogg är VIP? Bara för det ska ni få lite smaskig information som jag tänker hålla hemligt för övrigt världen. Eller kanske snarare en liten smakbit, men jag ska inte säga något om det jag ska skriva snart för någon annan fram till 3 juni.

3 juni inträffar balen för alla på Alströmergymnasiet, Alingsås (information till outsiders :]). Idag har jag varit och hämtat min balklänning som jag ska ha (om inget annat konstigt inträffar såklart). Eftersom jag vill att ni ska komma och kolla på mig så ska jag inte ta någon bild på min klänning, utan bara nämna lite i förbifarten att det är en långklänning (jag måste ha klackar! O.o) och mörklila färg. Jag tänker att jag inte kan ha ljustbrunt hår till, så det får bli till färga det.. Jag tänker - mörk choklad-brunt. Det skulle nog vara fint. Eyeliner och mycket mascara skulle nog också vara fint till.

Min baldejt? Joakim. Det är inte många killar som jag kommer bra överrens med som jag gör med Joakim. Så det ska bli en ära att få gå sida vid sida med honom! :) (Hoppas han läser detta nu så han bli glad ;])

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här