Bojkotta vintern!

Postat den 18 januari klockan 19:24 i Vardagssnack,

Japp, tre inlägg på raken nu ikväll. TYP. Jag springer omkring hemma och fryser stjärten av mig. Och fötterna. Virade en halsduk runt halsen och drog på mig mina färggladaste varma sockar jag har. Tänkte bojkotta vintern och låssas att det är vår nu. Drömma mig bort i dagdrömmarna om att jag fått mina första vårfräknar och att jag sittar i solen i t-skirt. Ha på mig Converse utan att frysa om fötterna och lyssna på musik med fart i. Vidare i drömmen fyller jag år, och knappa två månader senare tar studenten. Det är mycket att se fram emot den närmaste tiden! Men tills vidare:


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här